סגן נשיא לשעבר בגוגל: אנדרואיד – שנים מאחורי ה-iPhone

ויק גונדוטרה טען בפוסט בפייסבוק שלאחד המותגים הבולטים של החברה בה הוא עבד יש הרבה מה ללמוד מהמכשיר של המתחרה הגדולה, אפל - לפחות כשזה נוגע למצלמה

אנדרואיד 10 - עדיין הגירסה הדומיננטית בשוק.

סגן נשיא לשעבר בגוגל (Google) סבור שהטלפונים שמבוססים על מערכת ההפעלה ואחד ממותגי הדגל של החברה – אנדרואיד (Android) – נמצאים הרחק מאחורי ה-iPhone, לפחות כשזה נוגע למצלמה שלהם. למעשה, הוא טוען שמדובר במרחק של שנים. האשמה לכך, לדבריו, נעוצה באנדרואיד – כלומר, בגוגל. אותה החברה שהוא היה סגן נשיא שלה.

ויק גונדוטרה, ששימש סגן הנשיא של גוגל למדיה חברתית, כתב בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק (Facebook) שלו שיש ל-iPhone 7 מצלמה טובה מספיק כדי שיחליף בה את מצלמת ה-DSLR (ר"ת Digital single-lens reflex) שבבעלותו. בתגובה טען אחד מחברי הפייסבוק שלו של-Galaxy S8 יש מצלמה טובה יותר. אלא שלגונדוטרה הייתה דעה אחרת – והאשמה, לדבריו, היא לא בסמסונג (Samsung), כי אם במערכת ההפעלה שהמכשיר מבוסס עליה – כאמור, אנדרואיד.

הוא ציין כי "לעולם לא אשתמש בטלפון מבוסס אנדרואיד כדי לצלם תמונות!"

"הנה הבעיה: אנדרואיד", כתב. "אנדרואיד היא מערכת הפעלה שמבוססת בעיקר על קוד פתוח, שחייב להיות 'ניטרלי' לכל הצדדים. זה נשמע טוב עד שיורדים לפרטים. האם תהיתם אי פעם מדוע אפשרויות הצילום במכשירים של סמסונג כה מבולבלות?"

"זה משום שכאשר סמסונג מבקשת לחדש את המצלמה הבסיסית שלה, עליה לשכנע את גוגל להתאים את החדשנות הזאת לאפליקציות אחרות דרך ה-API המתאים. זה דבר שיכול לקחת שנים", השיב גונדוטרה לשאלתו-הוא.

"כמו כן, החדשנות הטובה ביותר אפילו לא קורית שם ברמת החומרה – אלא ברמת הצילום הממוחשב. גוגל כבשה את השוק לפני חמש שנים, אבל באחרונה נפלה לאחור", כתב. "לאפל (Apple) אין את כל המחסומים האלה. הם מחדשים ברמת החומרה הבסיסית, ופשוט מעדכנים את התוכנה בחדשנות האחרונה שלהם".

"השורה התחתונה", ציין, "אם אכפת לכם שהצילום שלכם יהיה מצוין, תרכשו iPhone. אם לא אכפת לכם להיות כמה שנים מאחור, תרכשו מכשיר מבוסס אנדרואיד".

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. J

    ועדיין המצלמה של סידרת LUMIA (פעם NOKIA והיום MS) טובה יותר משתי האופציות הנ"ל בסדר גודל !

  2. אשר

    אם ישלמו לי ג אני אגיד שלאייפון המצלמה הכי טובה בעולם

  3. רועי

    פשוט עלוב. מציג דיעה אישית כעובדה מוכחת. וגם הגוגל פיקסל קיבל את ציון המצלמה הכי גבוה שטלפון סלולרי קיבל אי פעם, אני חושד שאפל שילמו לו על הפרסומת הזאת, כי הוא סגן נשיא לשעבר עם 50 אלף עוקבים בפייסבוק.

אירועים קרובים