אפל מגבירה את הזמנות המעבדים שלה בעקבות ביקוש גבוה ל-iPhone 11

TSMC, יצרנית המעבדים הממשלתית הטייוואנית, התבקשה על ידי אפל להגדיל את התפוקה של מעבדי ה-A הנוכחיים שלה, ביקוש גדול מהמצופה למכשירי ה-iPhone 11

משקפי מציאות מדומה שיפעלו איתו? ה-iPhone של אפל. צילום: BigStock

TSMC, יצרנית המעבדים הממשלתית הטייוואנית, התבקשה על ידי אפל להגדיל את התפוקה של מעבדי ה-A הנוכחיים שלה. לפי דיווחים, הדבר נובע מביקוש גדול מהמצופה למכשירי ה-iPhone 11 של החברה.

הבקשה הזאת מצביעה גם על כך, שהמכירות של הדור הקודם של המכשירים, iPhone 10, לא היו מוצלחות דיין עבור אפל, ולכן הפעם הייתה זהירה פי כמה ביצירת מלאים שהיו יכולים להתברר כבעייתיים.

הדגם הזול, יחסית, בין מכשיר ה-iPhone 11, זה שמצויד במסך LCD, הוא הדגם שמוביל את המכירות של החברה והמניע לגידול הכולל של המכירות לעומת השנה שעברה. אפל אף זוכה השנה להצלחה בשוק הסיני, שבו היא נחלשה מאוד בשנה שעברה, והיא מציעה דרישה שעולה כאמור על הציפיות של אפל, אבל גם מנוגדת למגמה הכללית של השוק הסיני – מה שהוביל את החברה גם לבקש האצת ייצור של המכשירים הנוכחיים בקרב היצרניות בפועל של הטלפונים.

בחודש הבא אמורה אפל להכריז, ואז להשיק במרץ ככל הנראה, את הדור הבא של הטלפון הזול שלה. גם המעבדים של iPhone SE 2 מיוצרים ב-TSMC, וגם במקרה הזה ההערכה היא שלאור צפי המכירות החדש, אפל הגדילה את ההזמנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים