טלטלה בענף הסלולר: ניר שטרן, המנכ"ל הוותיק של סלקום, פורש וימונה למנכ"ל פז

יו"ר החברה, עמי אראל, יחליף את שטרן עד למציאת מנכ"ל חדש ● סלקום מצויה כעת במשבר שבעקבותיו החלה בתכנית הבראה רחבה

ניר שטרן, מנכ"ל סלקום. צילום: סיון פרג', יח"צ

ניר שטרן, מנכ"ל סלקום מאז ינואר 2012, עוזב את החברה – כך היא מסרה הבוקר (ה') בהודעה לבורסה. שטרן צפוי להתמנות למנכ"ל פז במקום יונה פוגל. יו"ר סלקום, עמי אראל, יכהן כמנכ"ל זמני של החברה ויעמוד בראש ועדת איתור למציאת מחליפו הקבוע של שטרן.

סלקום נשלטת על ידי חברת דסק"ש של אדוארדו אלשטיין, שמחזיק ב-47% ממניותיה. אתמול, לאחר פרסום ידיעות בנושא ולפני הדיווח הרשמי של החברה, ירדו מניותיה בבורסה ב-6%. הבוקר המסחר במניית החברה נרגע, ונכון לפרסום שורות אלה (13:00), היא יורדת ב-1.6%.

"סלקום מודיעה היום, כי מנכ"ל החברה, ניר שטרן, הודיע למועצת המנהלים על כוונתו להתפטר מתפקידו בטווח הקרוב במועד שעדיין לא נקבע, וכי מועצת המנהלים מינתה ועדת שתפקח על איתור ובחירת מנכ"ל חדש", כותבת החברה, ומוסיפה, כי "הדירקטוריון מדגיש את מחויבותו להמשיך בתוכנית הארגון מחדש שהחברה הכריזה עליה, ומודיעה, כי יו"ר החברה, עמי אראל, ינהל את הליך החלפת המנכ"ל, לצד ניהולה השוטף וביצוע תוכנית הארגון מחדש בתקופה שעד למינוי מנכ"ל חדש".

אראל אמר היום, כי "מועצת המנהלים מחויבת באופן מוחלט לתוכנית ההבראה של החברה, שעליה היא הכריזה לפני כשלושה חודשים. אנו בסלקום נעשה הכל כדי להמשיך ולהשלים תכנית זו".

שנים קשות לענף הסלולר, ולסלקום בתוכו

כמו אחיותיה מפעילות הסלולר הגדולות, גם סלקום חווה שנים קשות על רקע התחרות הקשה בשוק הסלולר. החברה מצויה בעיצומה של תוכנית הבראה, שבמסגרתה היא תפחית 150 מיליון שקלים בהוצאותיה השנתיות, תפחית את היקף ההשקעות, תפטר 600-700 עובדים, לאחר שהגיעה להסכם חדש עם ועד העובדים שלה, ותנקוט צעדים נוספים כדי להתמודד עם חוב של 2.2 מיליארד שקלים שנוצר לה גם בעקבות הנפקת מניות שביצעה לפני כשבועיים, שהכניסה לה קצת "חמצן" בדמות 600 מיליון שקלים.

לפני התפקיד שממנו הוא פורש כיהן שטרן בין 2010 ל-2011 כמנכ"ל נטוויז'ן, שלאחר מכן הצטרפה לקבוצת סלקום, ולפני כן שימש במשך כשנתיים כמשנה למנכ"ל פלאפון.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ג

    נראה אותו נותן שרות טוב חודש וחצי מנסה לקבל שיחה חזרה מיצו בנוגע לאפליקציה והיום נודע לי כי בשלוחה 0של מרכזיית פז לא מעבירים ללי שכה בושה

אירועים קרובים