גוגל מפתחת קונסולת משחקים, שעון חכם ומזרים מדיה מבוססי אנדרואיד

ענקית האינטרנט מרחיבה את השימוש במערכת ההפעלה של החברה, שיועדה במקור לטלפונים חכמים, לאור כניסתן לתחום של המתחרות

X-Lab, קבוצת הפיתוח בגוגל (Google) שאחראית לפיתוח המשקפיים האלקטרוניים של גוגל, Google Glass, עובדת בימים אלו על פיתוחים חדשים נוספים של מכשירים המבוססים על אנדרואיד (Android) – מערכת ההפעלה של החברה שיועדה במקור לטלפונים חכמים. על פי דיווח בוול סטריט ג'ורנל (Wall Street Journa), החברה מתכוונת להרחיב את השימוש שלה באנדרואיד ולפתח קונסולת משחקים, שעון חכם ואף מזרים מדיה חדש, שיחליף את ה-Nexus Q.

שוק קונסולות המשחקים המבוססות על אנדרואיד אינו חדש. רק בשבוע שעבר דווח כאן על תחילת המכירות הכלליות של האויה (Ouya), קונסולת משחק ב-99 דולרים שפותחה בעזרת פרויקט מימון המונים. בימים הקרובים צפוי להגיע לשוק ה-Shield של Nvidia, קונסולת משחק מלאה שכוללת מסך (299 דולרים). זאת, לצד פרויקטים כמו GameStick ו-Game Pop. אבל מה ששכנע את גוגל יותר מכל הוא כנראה שמועות על החלטה של אפל (Apple) להפוך את הדור הבא של המזרים מדיה שלה גם לקונסולת משחק.

בדומה לכך, ההחלטה לנסות להוציא שעון חכם טבעית כשבוחנים את הנעשה בשוק. Pebble הצליחה לסחוף מימון מתאים ב-Kickstarter. סוני (Sony) הציגה את Smart Watch 2 השבוע, וגם LG, אינטל (Intel), סמסונג (Samsung) וכמובן אפל הודיעו על כניסה לתחום.

מזרים המדיה הנוכחי של גוגל, ה-Nexus Q, הוצג בשנה שעברה כדי להילחם ב-Apple TV. הרעיון בבסיס כבר ותיק: התבססות על Google TV. נותר רק לראות אם הדור החדש יצליח יותר מקודמיו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים