אחרי חודשים של שפל: מניית פייסבוק עלתה ב-40% ומתקרבת לשער ביום ההנפקה

שער המנייה של הרשת החברתית הגדולה בעולם התקרב עם סגירת המסחר בוול-סטריט אמש (ג') ל-38 דולרים, לאחר שכבר עמד על מחצית מכך ● האנליסטים אמרו שמדובר ב-"מקרה חריג" והעריכו ש-"מצבה של החברה כיום טוב ממצבה ביום ההנפקה ושער המניות עדיין אינו משקף זאת"

שנה וחודשיים אחרי ההנפקה, ולאחר חודשים של שפל, פייסבוק (Facebook) כמעט סוגרת את הפער: מניית הרשת החברתית הגדולה בעולם עמדה אמש (ג') בתום המסחר בוול-סטריט על כמעט 38 דולרים – השער בו היא הונפקה. התוצאה הזו עומדת בסתירה לספקות שעלו בוול-סטריט באשר לסיכוייה של החברה להשיג תוצאות עסקיות מרשימות יותר מאותו שפל אליו הגיעה.

השבוע עלה שערה של מניית פייסבוק ביותר מ-40%, לאחר שהתוצאות הכספיות עליהן דיווחה החברה העידו על שיפור בהכנסותיה מפרסום. אמש הוא עלה ב-7% והגיע בשיאו ל- 37.96 דולרים. בתום יום המסחר התייצב השער על 37.63 דולרים.

יצוין שזו הפעם הראשונה מאז ההנפקה, שאירעה במאי 2012, בה מתקרב שער המניות של פייסבוק לזה שהיה בעת ההנפקה. בחודשים שלאחריה ירד שער המניות של החברה לכמחצית משערן המקורי.

"קצב הצמיחה של מרבית החברות בסדר הגודל של פייסבוק אינו מואץ מחדש. המקרה של פייסבוק חריג", אמר אהרון קסלר, אנליסט מפירמת Raymond James. "הייתי אומר שמצבה של החברה כיום טוב ממצבה ביום ההנפקה ושער המניות עדיין אינו משקף זאת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים