צפו במיקרוסופט ממשיכה ללעוג למתחרות: "הכרום-בוק הוא לא מחשב אמיתי"

ענקית התוכנה פרסמה סרטון עוקצני נוסף עם מספר כוכבי ריאליטי אמריקניים, שדואגים להסביר לצופים מדוע הנייד של המתחרה הוא לא מי יודע מה...

נראה שמיקרוסופט (Microsoft) מאוהבת בקמפיין Scroogled שלה נגד גוגל (Google). זוכרים שטענה כי ענקית האינטרנט משחיתה את הילדים בבית הספר? או כשהציגה את יתרונות תוצאות החיפוש של מנוע החיפוש שלה בינג (Bing), לעומת תוצאות החיפוש של גוגל שהן "לא יותר מרשימה של מודעות מכוונות"? ובכן, לסאגה הזו פרק נוסף.

הפרק האחרון נוגע לכרום-בוק (Chromebook) של גוגל. כדי לשכנע את הצרכנים שזה לא באמת מחשב נייד, היא גייסה כמה כוכבים מסדרת הריאליטי האמריקנית Pawn Stars. הסדרה מתרחשת בלאס וגאס, ומציגה אנשים שמנסים להיפטר מחפצים ישנים ולהרוויח עליהם קצת כסף.

בסרטון הזה מופיעה אישה שרוצה למכור את הכרום-בוק שקיבלה במתנה מאימה, כדי לאסוף כסף לנסיעה להוליווד. היא מגיעה לחנות, אבל הקונה מדווח לה, כמובן, שזו בעצם סתם לבנה. "PC מסורתי", הוא אומר, "משתמש ביישומים מובנים כמו אופיס (Office) או iTunes, שפועלים גם כשלא מחוברים לרשת".

טוב, גם אופיס וגם iTunes הם לא בדיוק יישומים מובנים, חוץ מזה שיש יישומים רבים לכרום-בוק שפועלים גם בצורה לא מקוונת. האם במחשבי Mac יש אופיס, והם בכל זאת נחשבים למחשבים אמיתיים? נראה שכמה עובדות לא חשובות כאלה לא מפריעות למיקרוסופט…

"את רואה את הדבר הזה?" שואל הקונה כשהוא מצביע על הלוגו של Chrome על המחשב. "זה אומר שזה לא מחשב נייד אמיתי! אין לו חלונות או אופיס. ובלי Wi-Fi הוא לא עושה כמעט דבר, וכשאתה מחובר – גוגל עוקבת אחרי כל דבר שאתה עושה כדי שתוכל למכור מודעות. וככה 'מסדרים' אותך (בתרגום חופשי למילה Scroogled). "לצערי", מסכם בעל החנות, "אני לא יכול לקנות כל דבר, במיוחד כאשר הוא לא מה שהוא אמור להיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים