ספי גלעזר, מלם מערכות: "החיסכון במיחשוב ענן מטורף"

"מבחינתנו זו התמודדות, אנחנו נדרשים להיות יותר יעילים ולתת ללקוחות אירוח לענן בן כלאיים", אמר גלעזר, מנכ"ל החברה ● לדבריו, "הצפי להגדלת הפעילות השנה של מלם מערכות הוא בנתון דו ספרתי באחוזים"

"יש לנו מרכז מיחשוב גדול בירושלים, והענן הוא מבחינתנו מודל עסקי שצריך לשבת מעל מרכז המיחשוב. היינו הראשונים לממש בכמה משרדי ממשלה פתרון מבוסס Azure של מיקרוסופט (Microsoft), החיסכון שם מטורף. מבחינתנו זו התמודדות, אנחנו נדרשים להיות יותר יעילים ולתת ללקוחות אירוח לענן בן כלאיים", כך אמר ספי גלעזר, מנכ"ל מלם מערכות מקבוצת מלם-תים.

גלעזר דיבר בכנס KickOff 2011, להשקת שנת הפעילות העסקית בענף ה-ICT הישראלי. במסגרת הכנס חולקו אותות הצטיינות בקטגוריה האישית למנמ"רים, מנהלי הטכנולוגיות ומנהלי אבטחת המידע במשק הישראלי. לאירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, הגיעו בכירי הענף, מנכ"לי ארגונים וספקיות ה-IT, והנחה אותו פלי הנמר, נשיא הקבוצה.

החברה קיימת, אמר גלעזר, "כבר 59 שנים, יש לנו עובדים שנמצאים בחברה מאז 1952. אנחנו זרוע התוכנה והאינטגרציה של קבוצת מלם תים, שהיא בעלת היקף עסקים של 1.3-1.5 מיליארד שקלים. הצפי להגדלת הפעילות השנה של מלם מערכות הוא בנתון דו ספרתי באחוזים".

"אנחנו ממוקדים בשוק הישראלי, ורוצים להציע לו מוצרים ושירותי מיחשוב מקצה לקצה", הוסיף. "לשם כך רכשנו חברות – את מרטנס הופמן, שנאלצנו לרכוש על מנת להיכנס למכרז בתי התוכנה הממשלתיים, ואת SRL, שהפכה לזרוע המוצרים שלנו. היד עוד נטויה ובכוונתנו לייצג מוצרי תוכנה נוספים".

בהמשך תיאר גלעזר את תחומי ההתמחות של מלם מערכות. האחד, אמר, הוא מיקור-חוץ בקרב 40 לקוחות. השני – קו מוצרים ושני קווים של פרויקטים. הוא ציין, כי פעילות החברה בראשותו מתמקדת בפרויקטים גדולים, דוגמת הדור החדש של המכס – פרויקט בעלות של 300 מיליון שקלים – הקמת מצלמות המהירות של המשטרה ופרויקט ברשות הטבע והגנים, שעליו אמר גלעזר, כי "מטרתו לגייס טכנולוגיה לטובת שמירה על הסביבה. כל פקח ברשות יהיה מצויד במחשב נייד מוקשח עם מפות, ויוכל לדווח על אירועים".

פעילות נוספת של החברה שגלעזר ציין היא ביצוע פרויקטים קטנים, או פרויקטים לארגונים קטנים. "הקמנו זרוע טכנולוגית שמתמקדת במתן פתרונות טכנולוגיים, דוגמת CRM של מיקרוסופט, פיתוח יישומים מבוסס אורקל (Oracle), פיתוח ג'אווה (Java) וטכנולוגיות BI", אמר. "כל אלה מסייעים לתהליכים עסקיים".

"מלם עברה שינוי בשירותיות שנותנת ללקוחות", סיכם, "עם טכנולוגיות שונות וסוגי פתרון שונים. נהיה יותר אג'יליים ונציע יותר פתרונות, המשלבים בין תמחור, טכנולוגיה וההיבטים העסקיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים