לענקית טכנולוגיה דרוש קברניט: HP פנתה לחברת ייעוץ לצורך חיפוש מנכ"ל חדש

החברה, ספנסר סטיוארט, תחפש את המועמד המתאים הן מקרב מנהלים בכירים ב-HP והן מחוצה לה ● בין השמות שהועלו נמצאים אן ליברמור, סגנית נשיא בכירה ומנהלת פעילות HP בארגונים, סטיב מילס, סגן נשיא בכיר וראש קבוצת התוכנה והמערכות ביבמ ופט גלסינגר, סמנכ"ל תפעול ונשיא חטיבת תשתיות המידע של EMC

HP פנתה לספנסר סטיוארט (Spencer Stuart), חברת ייעוץ גדולה המתמחה באיתור מנהלים בכירים, על מנת שתנהל את הליך החיפושים אחרי המנכ"ל הבא שלה. זאת, בעקבות פיטוריו של מארק הארד מהתפקיד. ספנסר סטיוארט עתידה לחפש את מנכ"ל החברה הטכנולוגית הגדולה בעולם בהיבט הרווח מקרב מנהליה, אולם גם מקרב מועמדים חיצוניים.

אנליסטים החלו לציין מספר שמות של מועמדים אפשריים להחלפתו של הארד. באחרונה פורסם, כי אחד מהם הוא ג'ו טוצ'י, מנכ"ל, נשיא ויושב ראש ענקית תשתיות המידע EMC. שמות חדשים שהועלו מתוך HP הם אן ליברמור, סגנית נשיא בכירה ומנהלת פעילות החברה בארגונים, וטוד ברדלי, מנהל חטיבת ה-PC בה. שמות חיצוניים שהועלו הם סטיב מילס, סגן נשיא בכיר וראש קבוצת התוכנה והמערכות ביבמ (IBM), סטפן אלופ, נשיא החטיבה העסקית במיקרוסופט (Microsoft), גרג בראון, מנכ"ל משותף במוטורולה (Motorola), ופט גלסינגר, סמנכ"ל תפעול ונשיא חטיבת תשתיות המידע של EMC. כך או כך, HP הודיעה, כי לא תגיב על כל הליך במשך החיפושים אחר המנכ"ל החדש.

הליך החיפושים צפוי לעלות לחברה כמיליון דולרים, והנהלתה מינתה ועדה שתעקוב אחר המועמדים השונים. הוועדה הודיעה, כי היא מתכוונת לבצע את עבודתה במהירות ובאופן חשאי. משך החיפוש צפוי לארוך כארבעה חודשים – פרק זמן מינימלי יחסית לזה המקובל למציאת מנהל לחברה בסדר גודל של HP.

החברה הודיעה על הדחתו של מארק הארד בתחילת החודש, מאחר שזה מסר דו"חות שגויים על ההוצאות האישיות שלו, הקשורים לעובדת קבלן בתחום השיווק בשם ג'ודי פישר. נמסר אז באופן לקוני, כי "הארד הואשם בהטרדה מינית".

בחלוף הימים התברר, כי כאשר נודע הדבר להנהלת HP, התנהל מאבק בינה לבין הארד בשאלה האם לחשוף את העובדה שהוא ניסה לכפות על פישר קיום יחסי מין, אולם היא סירבה – ולכן פוטרה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. בני קמין

    אם אצלנו שר האוצר הוא זה שיבחר את המנמ"ר של המדינה - אפשר להציע ל-HP את שירותיו. שהרי ברור שהוא יבחר את האדם הראוי, ולא את המקורב הפוליטי....

אירועים קרובים