הסיפור שאינו נגמר: מארק הארד נלחם לשמור על חיסיון של מכתב הקשור בפיטוריו מ-HP

חלק מבעלי המניות של HP, שתבעו את החברה, הגישו לבית המשפט מסמכים שבהם הם מבקשים מהארד להיות חלק מהתביעה ולחשוף מסמך הקשור לפיטוריו ● מדובר במכתב שנשלח על ידי עו"ד גלוריה אלרד, עורכת הדין של ג'ודי פישר, עובדת קבלן של HP שעימה היה הארד מצוי בקשרים אישיים ● בעלי המניות טוענים שהמכתב כולל "אי-דיוקים רבים" ● עורך דינו של הארד ודוברי HP ואורקל לא הגיבו לדיווח

מארק הארד, לשעבר מנכ"ל HP, התבקש להתערב בתביעה של בעלי מניות, ובמקביל – הוא נלחם לשמור על חיסיון של מכתב הקשור לפיטוריו המפתיעים מענקית ה-IT.

במסמכים שהוגשו לבית משפט בדנוור אתמול (ג'), התבקש הארד להיות חלק מתביעה שהוגשה על ידי חלק מבעלי המניות של HP נגד החברה. במסגרת זו, מבקשים אותם בעלי מניות שהוא יחשוף מסמך הקשור לפיטוריו. הן בעלי המניות והן החברה הודיעו לבית המשפט, כי אינם מאמינים שתוכנו של המסמך יוכל להיחשב למסווג.

המסמך האמור הוא מכתב שנשלח על ידי עו"ד גלוריה אלרד, עורכת הדין של ג'ודי פישר, עובדת קבלן של HP שעימה היה הארד מצוי בקשרים אישיים.

אלרד רצתה לגשר בוויכוח בין הארד לפישר, שטענה שהוא הטריד אותה מינית, ושלחה לו מכתב שבעלי המניות טוענים, כי הוא כולל "אי-דיוקים רבים". בעלי המניות מבקשים, בין השאר, לקשר בין ביצועיו העסקיים של הארד לבין ענייניו האישים, ודורשים מבית המשפט לעיין בספרי החשבונות של HP.

הארד עזב במפתיע את HP באוגוסט, כשהוא מותיר אחריו את המשקיעים בחברה נדהמים. מספר חקירות, פנימיות וחיצוניות, נפתחו לפני ולאחר עזיבתו. האחת נסבה סביב השאלה האם הוא הטריד מינית את פישר, והשנייה, שבגינה הוא נאלץ לעזוב את תפקידו, הביאה למסקנה, כי הוא מסר דיווח כוזב לגבי הוצאותיו האישיות, בעת שבילה עם פישר. חקירה שלישית נפתחה על ידי הרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC) והרביעית קשורה לשאלה האם הוא סיפר לפישר אודות העסקה הנרקמת לרכישת EDS תמורת מיליארדי דולרים, בטרם זו פורסמה. החקירה החמישית היא זו שנפתחה באחרונה על ידי HP בשאלה האם הארד שאל בכירים בחברה על פישר, שנתיים לפני שזו הועסקה על ידי חברת הקבלן.

עורך דינו של הארד ודוברי HP ואורקל (Oracle), שבה מועסק הארד בימים אלה, לא הגיבו לדיווח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים