הגיע הזמן: Pokémon GO הושק בישראל באופן רשמי

כמה חודשים לאחר ההשקה העולמית הראשונה, ואחרי שהטרנד החל לחלוף, הושק בסוף השבוע המשחק הפופולרי בארץ ובמדינות נוספות במזרח התיכון

שגעון ה-Pokémon GO - גם בחיפושים בגוגל. צילום: BigStock

מוטב מאוחר מאשר אף פעם? Pokémon GO, המשחק ששיגע את העולם בחודשים האחרונים, הגיע לישראל באופן רשמי בסוף השבוע, דווקא כשבעולם ההתרגשות ממנו שוככת.

ישראלים רבים כבר הורידו את המשחק בדרכים עקיפות, ורק כעת ניתן להוריד אותו בארץ רשמית. לצד ישראל נכללות בגל הנוכחי מדינות אחרות במזרח התיכון, כמו כווית, לבנון, קטאר, איחוד האמירויות הערביות, עומאן ובחריין.

נראה שהדבר שימח מאוד ישראלים רבים, שבכל זאת חיכו להשקה הרשמית. בדף ההורדות נרשמו לאחר ההודעה תגובות שמחות מגולשים ישראליים וקבוצות הפייסבוק (Facebook) של השחקנים בארץ שוקקות כעת.

הושק – ומאז עשה לא מעט צרות

Pokémon GO הושק בתחילת יולי השנה, ותוך זמן קצר זכה למיליוני הורדות ולהתלהבות סוחפת מצד משתמשים, עד כדי כך שהזניק את מניית נינטנדו (Nintendo).

לבד מההתלהבות ההיסטרית מהמשחק נשמעו דאגות לגבי אבטחת הפרטיות של המשתמשים. ברחבי העולם, ובכלל זה בישראל, פורסמו לא מעט דיווחים על פציעה של אנשים בשעה שעסקו במרדף אחר היצורים החביבים. כמו כן, דווח על תביעה שהוגשה בניו-ג'רזי נגד יוצרי המשחק על ידי אדם שטען ששחקנים שמנסים ללכוד את המפלצות הקטנות חודרים לרכושו הפרטי ויוצרים מטרד בחייו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים